Scamp “The Froggie Doggie”

Rarity
84 (Ultra Rare)

Set
Puppies

Bio
Ever wonder why a cute little puppy want to boing around wearing a rubbery frog suit? Of course you have, but Froggie Doggies are too busy yelling ‘ribbit’ to answer silly questions. The best way to catch one of these jolly pooches is to tug on its pink bow because this will deflate its bizarre bouncy outfit. If that doesn’t work try popping it with a pin. Bang!

Likes
Pond life and fairy princesses.

Dislikes
Garlic butter and knitting needles.

Habitat
These dogs think they’re frogs so they often gather at Lillypad Lake and Croak Creek – bad idea as they can’t swim. Ribbit!

Combo
Blue Moon Orchid + Pink Dragon Fruit + Black Snap Apple

A Big Thank You to the nutsy family that have kept me awake going gaga over scamp lol. Please visit their room’s ‘coz they’re a funny bunch!

gemstone3369

musshi20

mooshiie

mooshiiee

and

james371

I also said NOW! Angawwwrrrrrr!!!

About these ads
  1. i love scamp i got him in moshi monster figure

    • owen
    • April 16th, 2012

    My favourite moshling is afishaly scamp and I am going to get him today

    • Alice
    • October 8th, 2011

    I love scamp i have him in my moshling zoo he”s m super doper favvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv moshling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • claudiac-09
    • September 9th, 2011

    i luv scamp sooo much!!!!!!!! he is sooo cute and is my fave moshling!!! it only took me 2 or 3 goes to get him. thanks angaw :)

    • nico
    • May 20th, 2011

    cool plz help me

    • kia lyth
    • April 17th, 2011

    wow the cute little scamp how great he is i wish i had him im a very big fan of moshi monsters he he x

    • becc
    • February 25th, 2011

    haha i love scamp!! i got the black snap apple on my very first go! all i need to get are the dragon fruit and orchid!

    • skeletron03
    • December 24th, 2010

    my favorite would HAVE to be coolio and have you got your prezzie???

    • skeletron03
    • December 24th, 2010

    I have 30 and I’m going for Doris today!! :D mwaahhh

    • googoo2676
    • July 5th, 2010

    hi i love scamp i got him yesturday

    • googoo2676
    • July 5th, 2010

    you like scamp???? i got him yesturday July 4 2010 @ 3:07 pm do you know how many trys it took me????

      • angaw(rocks)
      • July 5th, 2010

      well scamp is really cute and he is a fav but peppy is the favorite of them all angaw

    • googoo2676
    • July 4th, 2010

    i love scam p dont you??? i’m so close just need the black snap apple

    • googoo2676
    • July 3rd, 2010

    on what try did you get him???

    • googoo2676
    • July 2nd, 2010

    hi dint add fifi381 she is mean in real life

    • googoo2676
    • June 20th, 2010

    cool it’s scamp my fav moshling wish i had him!!! i think he is sooooo cute there might be million years later i’ll still love scamp!!!

    • kittykat52
    • June 15th, 2010

    OMG I JUST GOT SCAMP!!!!!!:D

    • telltake1
    • June 14th, 2010

    he is my 4th favourite moshling aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • googoo2676
    • June 12th, 2010

    scamp is the best moshi moshling ever!!!! like i said i whould go cookoo if i got scamp OMG!!!! this is so cool! i cant belive that this is your website! and scamp i just cant stop looking at him! thank you so much when i get alll the moshlings your going to be the 1st THE 1ST person to thank! you are so cool and i just love all the puppies and mostly every moshling scamp is my fav please everyone vist my room! Add me i’m googoo2676 OMG! i cant belive it it’s so cool! thanks so much you are the best! I MEAN THE BEST!!! you are soooooo lucky i whish i was this cool! i’m so happy to see scamp LOL! you have the best website ever thanks bye!

    • googoo2676
    • June 12th, 2010

    hey thats so cool Izzy got the same name!

    • fifi381
    • June 11th, 2010

    hey it’s me the scamp lover LOL!!!!
    you have the best website
    you rock i cant belive you have your own
    how did you get one????
    what do you do????

    • googoo2676
    • June 7th, 2010

    OMG!!!!!!!! scamp is my faveorite moshi moshling if i get i whould go cookoo!!!!!!! ahhhhhh

    • ryan667737
    • May 30th, 2010

    Im trying to get scamp im ryanc08

    • paper111111
    • May 13th, 2010

    u are the coolest girl i know

    • hunter
    • April 29th, 2010

    hey angaw me and gab762 have been drawing the puppy moshling i drew scamp,rocky,white-fang(best one i drew)and also i.g.g.y. and cutiepie i wish could see them and trust gab762 he drew mc nulty perfectly!!!!! o and i dont blame u for deleteing me on moshi monsters i shouldn’t have been mean to you sorry and my new account shawn-micheals is really me so better delete me on there too

    • gab762
    • April 27th, 2010

    hey angaw i am on your friends and i want to show you this pic i maid answer on my pinborad

    • brooklyn
    • April 21st, 2010

    you are like the coolest girl i know

    • Kendra16717
    • April 20th, 2010

    THANK U SOOO SOOO MUCH FOR TELLING ME SCAMP I MEAN IM LIKE FINALLY SOMEONE FIGURED OUT HOW TO GET THE CUTEST PUPPY! THX SOO MUCH.

    • lilywichern7
    • April 17th, 2010

    omg someone finally got scamp thx for the codes!

    • joey
    • April 15th, 2010

    Hey angaw your web is great i have 16 moshling and i might have scamp so can you delete some of your friend and make me your friend i am your biggest fan i love you angaw

    • Grace aka SmellyDoggieChow
    • April 15th, 2010

    I love this website so much that i copied Angaw’s codes on my web! Im sorry Angaw, hope you can forgive me for being a dumb copycat BUT ME AND MY BROTHER ARE YOUR BIGGEST FAN!!!

    Keep Up The Good Work Angaw!!!

      • JessIII
      • April 15th, 2010

      Aren’t you pathetic. Tsk. Tsk. Shame on you for paying a good deed with a shameless act. Angaw deserves a thank you for what she does here, people like you are sad.

    • musshi20
    • April 15th, 2010

    awww angaw what are we gonna do now? well done queen of the moshlings

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 45 other followers